Oldalak

2014. március 21.

Parmezános rántott gomba









Újabb variáció gombára. Rántva különösen szeretjük, mert a jó ropogós bunda alatt ott lapul a szaftos, ízletes gomba. Egy kis tartármártással és némi körettel nagyon klassz ebédet kerekíthetünk belőle. :) Most egy kis parmezánnal bolondítottam meg a "ruháját", mert nem akartam, hogy tovább árválkodjon a hűtőben, arra várva, hogy mikor esszük már meg. ;)






Hozzávalók 2 személyre:
10-12 szép nagy csiperke
3 tojás
5 dkg reszelt parmezán
sima liszt
zsemlemorzsa
bors
olaj a sütéshez


  1. A gombát megtisztítjuk, ha kell lemossuk, alaposan leszárítjuk.
  2. A tojásokat tálba ütjük, majd elhabarjuk a parmezánnal és egy kevés őrölt borssal.
  3. A gombakalapokat lisztbe, parmezános tojásba és zsemlemorzsába forgatjuk, majd serpenyőben felhevített olajban aranybarnára sütjük.
  4. Frissen, forrón tálaljuk.








A köret Hutspot volt és hagyományos burgonyapüré azoknak, akik nem rajonganak a sárgarépáért úgy, mint én. ;)

4 megjegyzés:

  1. Megint egyet gondoltunk, legalábbis a parmezános bunda kapcsán. :) Épp tegnapelőtt paníroztam vele én is. Emlékszem, Anya régen sűrűn csinált rántott gombát magának. Az illatát szerettem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D De jó! Hú... akkor küldök Kutyánszkinak egy adagot; extra illattal. ;) Neked meg egy pár frissen sült muffint.

      Törlés
  2. Nyuszifül imádná, mert kedvence a rántott gomba és rántott sajt! :) Ha jó lesz, lehet, hogy meglepem vele, mert nagyon fincsi lehet parmezánnal megbolondítva :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Örülök, hogy tetszik! Remélem Nektek is ízleni fog! ...azért a "Nyuszifüleknek" igen jó dolguk van... ;)

      Törlés