Oldalak

2015. szeptember 18.

Ajándék és mókázás, avagy a mackócsalád megörökítése :)












Tegnap volt Apa születésnapja, s erre az alkalomra Csemetével ismét közös ajándékkészítésbe fogtunk. :) Sokáig gondolkodtam, mi legyen a meglepetés, aztán eszembe jutott, hogy milyen jó móka a krumplinyomda. :) Kicsinek én nagyon szerettem -bár gyanítom már nagyobb voltam, mint most Csemete-, és reméltem, hogy neki is tetszeni fog. Mivel már elég nagy ahhoz, hogy ne kóstoljon meg mindent első ismerkedés gyanánt, így akril festéket használtunk. Bár a krumpli látványára hangos "Ámmmi-Jámmmi" és "Nyámmm-Nyámmm" volt a reakció, elmeséltem, hogy ezt most nem megesszük, hanem ajándékot készítünk vele Apának. Persze a biztonság kedvéért -nehogy a mackónyomda legyen folytonossági hiányos- ott volt egy kis tálkában kölesgolyó is, hátha megéheznénk a nagy alkotás közepette. Alapos alapozás után következett a mackócsalád és a szív minták, amiből a legkisebb a legkedvesebb, mert Csemete ujjának lenyomata. Lakkozás és száradás után bekereteztük a képet, rátettük a pici horgolt szívet -ezt én alkottam :)- és végre elkészült a nagy mű. :)















Tortát is sütöttünk. :) Csemete volt a krém-főkóstoló. :D

2 megjegyzés:

  1. Nagyon kedves ajándékot készítettetek Apának! És olyan ügyesek vagytok, hogy ilyen jól megy a közös munka! :) Ki tudja, lehet, hogy pár év múlva éppen ezeknek az együttműködéseknek a hatására lesz nagy művész a Csemetéből. ;) Nem lepődnék meg rajta, hiszen tehetséges család vagytok. De addig is, amíg a Csemete fejlődik, hozzatok még sok-sok hasonlóan kedves közös alkotást. ♥ Jó nézegetni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De aranyos vagy! Köszönjük szépen! ♥ :) Igyekszem mindenfélét megmutatni neki, amivel mi anno jókat mókáztunk. :) Még jó, hogy az ember lánya belül kicsit gyerek marad, így nem felejti el ezeket a játékokat. :) Remélem majd nagyobbacska fejjel is szívesen ragad színes ceruzát, ecsetet, vagy krumplinyomdát a legényke. :)

      Törlés